Ekofarma Hucul

Janova Hora 92, 51238 Vítkovice v Krkonoších, Česká republika

Popis aktivity

Udělejte si výlet na koňskou farmu. Na pastvinách se zde pase stádo huculských koní, které se počtem i kvalitou řadí mezi nejlepší chovy v České republice. Když budete mít chuť, můžete si i zajezdit - projížďky objednávejte na čísle +420 604 245 225.

Okružní výlet Benecko - Ekofarma Hucul - Benecko

K farmě se můžete vydat pěšky, máme tip na příjemný okruh v délce 10 km. Z centrálního parkoviště na Benecku (800 m n. m.) se vydejte po zelené značce, dojdete k Bellevue (840 m n. m.) a přes tzv. Tobogán se dostanete na křižovatku turistických cest Na Rovince (846 m n. m.). V případě, že máte kočárek, zvolte směr Rovinka raději asfaltovou cestu. Občerstvení Rovinka je vyhledávaným místem v každém ročním období. Od pohodového občerstvení se vydejte dále cca 250 metrů po žluté značce a potom po vrstevnici na rozcestí. Po kamenité cestě sejdete na Ekofarmu Hucul (812 m n. m.).

Po pobytu na farmě se vrátíte na cestu, po které jste přišli, ujdete pár metrů na rozcestí (před chatou Tereza) a odbočíte vpravo dolů směrem k chatě Jasná a na dalším rozcestí se dejte vlevo k chatě Zákoutí. Následujte žluté turistické značení, které nás přivede zpět na Rovinka, odtud se dostanete po asfaltové cestě opět na Benecko.

Objevujte s dětmi Krkonoše

Pomohou vám naše tipy na ubytování i rodinné výlety

celý popis aktivity skrýt popis